Retourneren

Bedenktijd/retour

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. 

Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. 

Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag zonder verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor transport van naar u en terug naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen €1,82 per enveloppe, €7,95 per doos of €14,75 voor een lengte. Dit alles binnen Nederland. Voor België raadpleeg de website: Leveringsinformatie.

Raadpleeg voor de exacte tarieven de website onder Leveringsinformatie. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@vervanguwslot.nl . Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

 

Beschadiging/retour

Wij versturen uw order met de grootste zorg middels onze pakketleverancier DPD, PostNL, Allroad.
Wanneer u, op het moment dat de bezorger uw bestelling aanbiedt, aan de buitenkant van het pakket een beschadiging ziet, waardoor het bestelde artikel beschadigd zou kunnen zijn, weigert u dan om het pakket aan te nemen en neemt u vervolgens binnen 24 uur contact op met de klantenservice. Indien de bezorger u een beschadigd pakket wil overhandigen, waarbij u het vermoeden heeft dat het pakket in het verzendtraject geopend is geweest, dient u het pakket niet aan te nemen en niet te tekenen voor ontvangst. We verzoeken u om vervolgens binnen 24 uur contact op te nemen met de klantenservice.

Wanneer u aan de buitenkant van het pakket een lichte beschadiging ziet, vraagt u dan aan de bezorger om hier meteen melding van te maken (indien u vermoedt dat uw bestelling beschadigd is geraakt, dient u de zending niet in ontvangst te nemen). Indien u de zending in ontvangst heeft genomen en vervolgens blijkt dat het product beschadigd is, dient u ons hiervan direct op de hoogte brengen per e-mail of via de klantenservice contactpagina. U dient dit binnen 24 uur na ontvangst van de zending te doen. De klantenservice zal u doorgaans vragen om (digitale) foto’s te sturen waarop de beschadigingen zichtbaar zijn (zowel van de verzendverpakking, als van het product). Om de afhandeling van uw klacht te bespoedigen, voegt u deze foto’s dus direct bij uw bericht. De klantenservice helpt u dan graag verder. Wij verzoeken u uitdrukkelijk om klachten te melden bij de klantenservice.

Wij zijn niet aansprakelijk voor het in ontvangst nemen van beschadigde verpakking en producten.

De verpakking van een product mag uiteraard geopend zijn geweest om het product te beoordelen.

Wel verwachten wij dat er voorzichtig met de verpakking en verpakkingsmaterialen wordt omgegaan.

Producten die in een folie of omdoos geleverd zijn dienen ook in een geschikte folie of omdoos geretourneerd te worden zodat de originele verpakking van het product vrij blijft van beschrijving, bestickering, tape of plakband. Geretourneerde producten waarvan de verpakking is beschadigd door beschrijving, bestickering, tape of plakband worden door ons niet gecrediteerd.

 

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@vervanguwslot.nl . Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.”   Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!    Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven?  

Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

 

Wij versturen uw order met de grootste zorg middels onze pakketleverancier GLS.
Wanneer u, op het moment dat de bezorger uw bestelling aanbiedt, aan de buitenkant van het pakket een beschadiging ziet, waardoor het bestelde artikel beschadigd zou kunnen zijn, weigert u dan om het pakket aan te nemen en neemt u vervolgens binnen 24 uur contact op met de klantenservice. Indien de bezorger u een beschadigd pakket wil overhandigen, waarbij u het vermoeden heeft dat het pakket in het verzendtraject geopend is geweest, dient u het pakket niet aan te nemen en niet te tekenen voor ontvangst. We verzoeken u om vervolgens binnen 24 uur contact op te nemen met de klantenservice.

Wanneer u aan de buitenkant van het pakket een lichte beschadiging ziet, vraagt u dan aan de bezorger om hier meteen melding van te maken (indien u vermoedt dat uw bestelling beschadigd is geraakt, dient u de zending niet in ontvangst te nemen). Indien u de zending in ontvangst heeft genomen en vervolgens blijkt dat het product beschadigd is, dient u ons hiervan direct op de hoogte brengen per e-mail of via de klantenservice contactpagina. U dient dit binnen 24 uur na ontvangst van de zending te doen. De klantenservice zal u doorgaans vragen om (digitale) foto’s te sturen waarop de beschadigingen zichtbaar zijn (zowel van de verzendverpakking, als van het product). Om de afhandeling van uw klacht te bespoedigen, voegt u deze foto’s dus direct bij uw bericht. De klantenservice helpt u dan graag verder. Wij verzoeken u uitdrukkelijk om klachten te melden bij de klantenservice.

Wij zijn niet aansprakelijk voor het in ontvangst nemen van beschadigde verpakking en producten.

De waardering van www.vervanguwslot.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.3/10 gebaseerd op 143 reviews.